Sista rycket

Ska jag tävla nåt mer den här tävlingsfattiga säsongen är det dags att sätta fart nu! Nu slår de fältet, så det finns inga ursäkter. Har därför anmält mig till Gotland i början på oktober, och därefter finns det ytterligare två tillfällen att åka på. Och eftersom tiden är lite knapp innan säsongen är slut, kommer mitt mål vara att jag och Majken ska ta oss runt en IK2 på ett nöjaktigt vis och med alla moment slutförda. Dolph har jag inte riktigt kommit igång med den här säsongen, så det är som det är! Han ska få starta en IK1 på Gotland, mest för att tillfället finns. Ska bli skoj ändå! Hårdträning ahead! Och Majken är redo…

IMG_1441

Knuff har varit på får några gånger, och man kan säga att hon tänder till för varje tillfälle! Hon har hittills inte gjort några dumheter, utan skött sig fint. Hon gillar att hålla ihop fåren, men har också gått bakom och drivit litegrann.  Det ska bli jätteroligt att ha en unghund igen! Hon fick träffa lite andra får häromdagen, och fick röra sig fritt på större ytor. Har fått lite fina bilder från det tillfället, Sandra Green har fotograferat.

knuffsandra4
knuffsandra3 knuffsandra2 knuffsandra1

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

