Min arbetsbil är till salu!

Jag ska fortsättningsvis bara ha en bil, och har köpt en bil som jag hoppas ska funka både privat och i jobbet. Säljer därför min nuvarande arbetsbil om någon är intresserad av en bra 4WD pickup till ett rekorderligt pris!

Här kommer lite fakta:
Ford Ranger supercab med kåpa, 2005:a, diesel, den har gått 29000 mil och har full servicebok. Jag är enda ägaren. AC, skinnklädsel (något sliten), motorvärmare, krok, 4WD med hög och lågväxel, sommardäck på alufälg, vinterdäck på plåtfälg, däcken har gått 1 säsong vardera och är så gott som nya. Bilen kommer säljas nyservad (29000 mil) och nybesiktigad. Ingen rost förutom ytrost på baklämmen. Där finns också en mindre buckla.

Den har alltid varit pålitlig, tar sig fram överallt och går jättebra. Det är inga fel på bilen utom visst yttre slitage! Kan du leva med det är den din för 35.000 spänn, men då kommer jag endast dammsuga ur den och köra den igenom en biltvätt. Frågor besvaras på mail ahza.gson@gmail.com eller telefon 0706527244.

IMG_0930-0.JPG

IMG_0932-0.JPG

IMG_0933-0.JPG

IMG_0935.JPG

Kommentera

