Nu är det vår tur!

Nu när valparna åkt och bara Knuff är kvar, känns tillvaron helt klart lite annorlunda. Dags för oss att börja vårt nya liv tillsammans! Den här upplevelsen har varit helt fantastisk, men nu får jag följa alla valpar på håll istället. Knuff och jag börjar få en fin relation,  hon har ju varit lite uppe i sitt och svår att få kontakt med när det fortfarande fanns valpar kvar här hemma. Det är svårt att konkurrera med kullsyskon! Den förändringen inträdde ganska omgående efter vi lämnat av de sista valparna igår, så nu ser jag fram emot att ta henne med mig lite överallt och upptäcka världen!

IMG_3516

Vi får väl se hur det blir med inlägg framöver, stupade ju på målsnöret i Blogg100-utmaningen med 90 bloggade dagar. Tar kanske en liten paus nu! Eller så kommer det nåt när andan faller på. Men fram till dess vill jag önska alla en riktigt trevlig sommar!

leoknuff1

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

