Nu har fem valpar åkt!

Här är deras nya familjer!

IMG_3383

Steve har åkt till Anna och Oskar i Edsbro

IMG_3394

Ellie (som inte ville bli fotograferad!) ska bo hos Jan och Erika i Bromma

IMG_3407

Raio ska bo hos My i Västra Frölunda

IMG_3413

Dipper flyttar till Katarina i Mölnlycke

IMG_3458Leet flyttar till Nina och Ola i Uppsala
IMG_3426
Och Knuff som stannar här hos mig!

present2
Jag och Knuff fick fina presenter!

Det känns fantastiskt mycket bättre än jag trodde! I morse vällde det in valpköpare med familjer från alla håll, det var roligt att så många kunde komma samtidigt så alla fick träffas. Jag är väldigt glad över de hem som nu valparna flyttar till, och det bidrar ju mycket till att jag känner mig så lugn och säker på att de kommer få det bra allihop. Några valpar har jag kvar ett par dagar till, Primm åker på söndag och Stella och Henki blir hämtade av sina familjer på tisdag för sin resa till Finland. Så helt tomt blir det ju inte på en gång, och det är ju bra. De som är kvar här hemma är lite dämpade, Majken har fått vara på en lång promenad, men hon är mer än vanligt därinne hos dom. Ibland bestämmer man över lite för mycket än vad som känns bra. Men det är ändå otroligt hur de anpassar sig? Har fått rapporter från allihop redan, och det har varit lite gnäll och förvirring men helt okej ändå. Skönt! Nu kommer jag kunna släppa den vardagliga tanken på deras välbefinnande, jag är full av tillförsikt att de kommer bli omhändertagna på bästa sätt!

Stort lycka till önskar jag er allihop!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

