Tävlat idag

Dolph och jag har haft premiär för säsongen på Norr Malmas IK1 i Norrtälje. Vi hade några kostsamma missar i hämtet, han har börjat stanna kort! Så efter två dubbelkommandon flög det några sköna poäng, och vi hade lite svaj på några linjer. Fast vi fick till en riktig fullträff på delningen och full poäng på tratten. Så totalt 79 poäng fick vi, och jag tror vi hamnade på åttonde plats. Känner mig nöjd! Han hade fin attityd och allt gick lugnt och fint till. Nu blir det till att träna utgångar, känns ju fånigt att vi ska tappa poäng i hämten? Det är ju hans paradnummer. Och jag har alla förutsättningar i världen att träna just hämt, men gör det alldeles för sällan. Slarvigt!

20140510-232417.jpg

Vi ses!
Familjen Gustafsson

2 thoughts on “Tävlat idag

  1. Synd men ni kommer igen! Jag har samma problem med Vera och börjar bli grymt vallningstävlingssugen så om jag får kommer jag gärna och tränar och håller får!

Kommentera

