En vecka idag

Mycket händer på en vecka i en liten valps utveckling. Fast på nåt vis känns det som ingenting har hänt, samtidigt som det hänt massor! Paradoxen är ett faktum. Eller vad säger ni?

 

IMG_2469

”Pricksi” Tik 1

IMG_2471

”Lilla Mu” Tik 2

IMG_2472

”Droppen” Tik 3

IMG_2477

”Raka Bläsen” Tik 4. Även hon verkar bli trefärgad.

IMG_2478

Trefärgade tiken. Tik 5

IMG_2481

”Spjutet” Hane 1

IMG_2483

Trefärgade hanen. Hane 2

IMG_2484

”Skvätten” Hane 3

IMG_2485

Hane 4

Många frågar om jag har nån favorit, och det har jag! Skulle ljuga om jag sa nåt annat. Min plan är att behålla en tik, och jag tycker tik 3 är jättefin! Men samtidigt har jag smitt orealistiska planer att även behålla en hane, för jag är hemskt förtjust i hane 4! Detta är alltså inte nåt jag ska göra, utan det är endast drömmerier. Men i dom bästa av världar så…? 😀

Vi ses!

Familjen Gustafsson

2 thoughts on “En vecka idag

Kommentera

