Tider beställda!

Ja, kära nån. Så här förutseende har jag väl aldrig varit! Men då det är så många valpar och leveransen är på självaste nationaldagen, kändes det som en bra idé att boka allting i god tid.
Så den 2:a juni är det ögonlysning, men strax innan kommer de chippas av Eva. Därefter är det bokat för besiktning den 5:e på förmiddagen. Skönt att ha allt bestämt!

Sagda chippare och Hassel gjorde mig sällskap hos fåren idag! Det är VP-dags på måndag, så vi gjorde några hämt. Hassel har ju också Loki som pappa, så det är extra roligt att kolla när han och Eva tränar. Vädret var fint men förbaskat blåsigt! Har egna planer på att göra en koncentrerad insats med Dolph eftersom han kommer lite i skymundan nu i och med valparna. Han har ju sitt avståndsproblem, men tyckte han var riktigt modig idag! Börjar bli väldigt tävlingssugen! Fåren sprang mest hela tiden, de är väldigt i gasen, men de lugnar väl ner sig vad det lider!

20140415-230732.jpg
Ni ser ju? Han är verkligen jättelångt borta!
Foto snott från Eva

Min träningsgrupp har ju blivit decimerad då fler är på BB än planerat! Ska försöka få tag på 5-7 djur till att ha i gruppen så det blir en mer användbar grupp. Så är det någon som har några tomma pälstackor i bra skick att sälja är välkommen höra av sig till mig! Jag har ingen MV-status, så det är inte nödvändigt. Fin hage och god omvårdnad garanteras. Maila mig på ahza.gson@gmail.com.

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

