Utedag

Jag har beslutat mig för att sälja en del av mina agilityhinder, jag har resignerat till att jag inte hinner vara någon multihundsportare. De står ju bara där och dammar, de gör sig säkert bättre i nån annans trädgård. Det är framför allt balanshindren, så idag har vi fixat och fejat med dom så de kan säljas i bästa skick!
Eftermiddagen var vi i hagen och fixade, Ian har fortsatt att klippa och jag har börjat byta ut en sektion med urdassigt fårnät. Till min hjälp har jag haft min oumbärliga spännmoj, med den kan jag helt själv spänna fårnät så det blir spänt som attan. Mitt bästa inköp ever!

20140405-214709.jpg
Vi ses!
Familjen Gustafsson

Kommentera

