Tappat räkningen?

Nio valpar är synliga. Troligtvis var det lite i tidigaste laget att röntga, för skeletten var inte riktigt mineraliserade för att vara helt tydliga. Så först var det sju skallar och åtta ryggrader, men plötsligt dök en nionde valp upp som låg mer mot frambenen. Jag hade tagit med mig en USB-sticka och fick bilden med mig hem! Har själv nu studerat bilden tusen gånger, men tappar räkningen hela tiden. Dock ser jag att nummer två inte är utmärkt, den ligger uppåt lite till höger!

majken_Gustavsson_Large Soft Tissue 25-45 kg-Abdomen LAT-2014-03-28-13_57_38-377
Jisses Amalia…

Vi ses!

Familjen Gustafsson

2 thoughts on “Tappat räkningen?

  1. Vad vinner jag på min perfekta gissning på nio valpar? 😉 jag kan ta nummer 4!

Kommentera

