Åskådare

Vissa arbetsplatser är mer händelserika än andra, det beror ju lite på vart stallet är beläget eller om det finns några roliga människor att prata med. Ibland är det faktiskt roliga djur som står för underhållningen, som idag på Skansen. Den var kanske inte klappvänlig, inte för jag skulle få för mig att prova.  Är alldeles för rädd för vassa tänder!  Men den var nyfiken och väldigt intresserad av vad jag höll på med, eller så var den bara sugen på bullen jag mörsade i mig till kaffet. Näpen var den i alla fall!

ekorre1

Vi ses!

Familjen Gustafsson

One thought on “Åskådare

  1. Efter att ha varit i New York har jag kommit fram till att ekorrar bara är råttor med luden svans… *ryser*

Kommentera

