Intet att berätta…

Vi har varit krassliga om vartannat, och har avlöst varann i förkylningar. Jag har haft en vända, och fick mig en släng till innan jag riktigt repat mig från den förra. Så i veckan som gick klöste jag mig fram till helgen, och den har i princip tillbringats i soffan framför OS. Blä! Eller kul med OS, men inte så roligt att vara sjuk…

Men idag började jag känna mig lite bättre och vädret var fint, så en liten promenad blev det! Har tagit lite bilder på hundarna, det var väl egentligen Hacko som var det primära objektet då han ska göra sitt L-test nu i mars.  Han har visat stor kapacitet på de träffar och småtest som gjorts, så förmodligen kommer han att lämna oss och bli en tjänstehund av nåt slag. Trots att han är den största buffel jag träffat kommer jag sakna honom, men det är nog inget mot vad Ian kommer göra! Hacko är en kul prick, med stort hjärta. Men framför allt är han en väldigt vänlig hund, fast med en energi som kan knäcka de flesta!

IMG_2185

 

IMG_1975

IMG_1938

IMG_2034

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

