Nu är hon hemma igen!

Idag åkte Ian tåg fram och tillbaka till  Göteborg och hämtade hem lilla Pussan! Så nu är det parat enligt alla konstens regler, de har fått till det fyra (mon dieu! 😯 ) gånger, så nån jädra valp får man hoppas att det blir på dom insatserna? Majken har haft det jättebra i alla fall, hon har fått bo med människor och hundar inomhus, varit lekmoster till valpen och fått följa med Katia till jobbet. Har inte gått någon nöd på henne, hon har blivit väldigt väl omhändertagen!

Men nu är hon trött, hon har legat på sitt favoritställe  i tvättstugan på värmegolvet sedan vi kom hem. Fick henne knappt att lyfta på huvudet för att ta ett kort! Nu ska jag sätta mig och räkna dagar när det kan tänkas bli valpning. Så himla roligt och spännande!!!

bildDen blivande mamman är inte på fotohumör…

Vi ses!

Familjen Gustafsson

2 thoughts on “Nu är hon hemma igen!

  1. Kan Ian ta med mig till Göteborg så jag få para mig??? Eller så tar jag Ankan med mig till Örebro och gör nåt……

Kommentera

