Smusslar i lönndom…

Idag var jag ledig, och hade planerat en förmiddag hos fåren och en eftermiddag förberedandes för Leonis födelsedag i morgon. Det blev inte alls som jag tänkt mig, då det stod klart tidigt i morse att det stackars barnet var sjukt! Feber och ont i halsen/huvudet, så det blev till att stanna hemma för oss båda. Vid lunch var hon så pass krasslig att allt hopp om besök under morgondagen försvann,  så jag fick helt enkelt ringa runt och förklara situationen. Är det inte typiskt?

Hon hade verkligen sett fram emot sin riktiga födelsedag, men hon är så pass risig att hon faktiskt inte verkar bry sig just nu. Så hon får vackert framlida sin födelsedag med sin gamla mamma, men förhoppningsvis kan hon fördriva tiden med sin present som jag smugglat in i omgångar under dagen!


Allt är självklart i rosa!

Har förvarat the stash grejorna i bilen (hon är mycket försigkommen då det handlar om presenter…) fram till nu, och det började faktiskt brinna  knutarna då jag inte slagit in nåt än!  Men nu är allting klart, så jag hoppas hon blir glad!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

2 thoughts on “Smusslar i lönndom…

  1. Hon kommer att bli ÖVERLYCKLIG! Emma älskar sitt Nintendo och hon kommer att få ett nytt Hello Kitty spel när hon fyller år:- Kan de ha spelstuga ihop!
    Grattis krama sjuklingen från oss!

  2. Krama lilla sjuklingen från oss. Och hälsa och grattis från oss. Hon kommer bli toppen glad tror vi över den fina presenten.
    Hälsningar
    Annso Stina Minus Nova

Kommentera

