Bollnäs dag 1

Tre disk och en femfelare.  Några nästanlopp, ett helt pannkaka och ett kom vi i mål med en vägran.  De uteblivna resultaten är som sagt inte helt otippade! Men hon känns ändå ganska fin,  så fyra nya chanser i morgon! Kan gå åt vilket håll som helst…

De är ruskigt effektiva här i Bollnäs, idag började det klockan nio, och vid två hade jag tävlat klart! Nu hade jag i och för sig ett tidigt startnummer i sista klassen, men vi lär komma iväg hem i väldigt hygglig tid i morgon. Det börjar dessutom en timme tidigare!

Vädret har varit perfekt, lagom varmt och solen har lyst så fint.  Jag har suttit och kollat agility och skvallrat mest hela dagen, och då vi var klara så tidigt tog Sandra och jag en promenad med ungdomarna som legat hela dagen och haft tråkigt.


Jag har trååååkigt!

Nu väntar middag, disk och en sista sväng med hundarna, sen  blir det boken tror jag. Riktigt ”wild and crazy” må jag säga! 😉

Vi ses!

Familjen Gustafsson

 

 

2 thoughts on “Bollnäs dag 1

Kommentera

