Konverterat!

 

Idag kom Anna hit med Oskars Mac som jag fått köpa! Det är väl inget större fel på min dator, men den är hemskt gammal och det är en hel del program jag fått avstå för den inte riktigt orkar med. Så ska man ändra sig så är det bäst att göra det ordentligt! Så ikväll har jag fått en snabbkurs och igångsättning av allt, och när jag sett vad man kan göra med fotoprogrammen är det så man häpnar! Sen att utföra sakerna själv är ju en annan femma. Lite läbbigt var det när Anna skulle åka hem, hon tänkte väl inte lämna mig ensam med det här tekniska vidundret? Men nu sitter jag och bloggar och det verkar ju funka… 😆

Vi hade inte helt tråkigt under kvällen, och Leoni deltog i högsta grad! Hon råddade fram objekt med kameran som jag fick öva mig på att fixa till, och det känns som jag är en naturbegåvning på redigering. Snyggare än vanligt blev vi!

 

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

