Tillbaka på fastlandet!

Men det var med  stora frågetecken om vi skulle komma med färjan! I morse dubbelkollade jag avgångstiden på biljetten, och ser då till min fasa att det står fel avresedatum! Hur kunde jag vara så klantig att inte kolla? Jag har ju liksom bara haft den där lappen sen i januari…

Med lite rådig hjälp av Annika Mojanis (som jobbar på Kneippbyn), kom jag i kontakt med nåt helpdeskcenter som kunde assistera utanför kontorstid, och som tur var fanns det gott om plats så jag kunde boka om. Kan ju säga att hjärtklappningen höll i sig vääääldigt länge efteråt. Typiskt mig!

Ska inte plåga er alltför mycket med Sommarland dag 2, det var en favorit i repris. Den stora skillnaden var att även vi vuxna utnyttjade några åkattraktioner…


Jag skrek som en liten flicka! 😳
Foto: Sandra Håkansson  (hämnden är ljuv… :mrgreen:  )


Armpuffar på!

Vi var också in en sväng på badlandet, sen var det dags att börja packa. På kvällen åt vi pizza allihop och avslutade dagen med en runda äventyrsgolf! Och självklart var kvällen sådär varm och härlig att man inte ville åka hem! 😦


Leoni gillade äventyrsgolf!


En alternativ äventyrsgolf…  😆

Men nu har vi som sagt landat hemma, med en smutstvättshög som heter duga! Hundarna blev självklart glada när vi kom, men Dolfis har nog saknat oss mest!
I morgon ska jag klippa gräsmattan, och sen blir det träna av mellan tvättmaskinerna.  Två hoppklasser är han anmäld till,  lär bli kaosigt och skoj!  Mary startar varje dag utom torsdag, törs man hoppas på nån liten nolla kanske? 🙄

Vi ses!

Familjen Gustafsson

2 thoughts on “Tillbaka på fastlandet!

Kommentera

