Out and about…

Äntligen utsläppta! Fast om de själva fick bestämma skulle de nog varit kvar inne, det var inte helt frivilligt de följde med. Efter lite baxande och bändande hade  vi dock stugsittarna på kurs, och vi gick dryga kilometern över vallar och diken. Dolph skötte jobbet, jag tror han visste var de skulle! Några enstaka kommandon, annars gjorde han sitt arbete lugnt och fint,  och prickade grindhålet perfekt!

Fåren är i sjukt dålig kondis efter en vinter inomhus. Vi stannade flera gånger för de skulle få åt sig andan, det var visserligen lite stress inblandat också. Nu ska de få gå i hagen och chilla en vecka,  efter det känns det kanske okej att börja valla lite lugnt.


Något runda om magen… 🙄

I morgon åker vi till Kumla och tävlar! Det var visst inte helt nästgårds, och hade det inte varit ett jätteuppehåll fram till Oxelösund hade jag nog tvekat. Eller kanske inte, för jag är sjukt peppad! Det ska bli såååå roligt att åka 25 mil enkel resa! Jag måste på allvar kolla mitt huvud…

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

