Ingen rea för oss…

Nä, det blir jobb för hela slanten! Det blir en faslig massa pusslande med Leoni, jag hade ju planerat att vara ledig. Lite får hon vara hos mamma, och så får hon väl helt enkelt följa med och jobba om vi inte får ihop det.

Idag jobbade jag litegrann, och det kändes helt okej. Så nu hoppas vi att inga fler sjukdomar kommer vår väg, för jag har två veckors jobb att ta igen! Känns lite tråkigt att inte kunna vara ledig och mysa, men det är inte så mycket att göra åt det.  Mest tråkigt är det för Leoni, hon har ju varit hemma många dagar i sträck då jag legat sjuk. Vi får försöka få till ett mysigt nyår istället?

Hon är i alla fall glad över sina julklappar, massa pysselgrejor har hon fått! Hon äääälskar att pyssla! Klippa, klistra, färglägga i det oändliga.  Hon är väldigt duktig på att sysselsätta sig själv. Fast lite besviken är hon på att vi inte klätt nån gran, så jag har lovat att nästa år ska vi ha en alldeles egen!


Väntar…

Då kommer vi ha gott om plats för en gran, för nu är det inte långt kvar på våra sovrum! Gipset är uppe och allt är spacklat, så jag ska bara slipa, måla och lägga in golv, sen är det klart för att riva väggen! Det är nära nu! 😀

 

Vi ses!

Familjen Gustafsson

 

 

 

Kommentera

