Majken 7 månader!

Min lilla AKO-kola börjar bli stor. Och hon är naturligtvis alldeles, alldeles underbar! 😀

Vi har precis börjat nosa på lite riktad träning, men den mesta tiden ägnas åt vanlig hederlig ordning och reda i vardagslivet.  Hon är förskräckligt påhittig när det gäller mat och smutskläder!

Vi har även stiftat bekantskap med ridhusmiljön, och den gillar hon skarpt! Så skarpt att hon inte kan hålla klaffen en endaste sekund på egen hand, så jag tror vi måste bemöda oss om lite träning på den fronten också.  Men när det är hennes tur är det inte mycket att be för,  full fart och stor arbetsglädje!

Min lilla näsbjörn…

Vår relation har utvecklats till något speciellt, hon är en sån vänlig själ och delar ut pussar så fort hon kommer åt.  När hon inte pestar med Dolfan  ligger hon på mina fötter eller på golvet bredvid. Och leker helt underbart med Leoni! Jag är så glad över mitt lilla Majksegull!


På jobbet!

Väntar i tvättstugan på att få inhalera sin mat.

Vi ses!

Familjen Gustafsson

4 thoughts on “Majken 7 månader!

Kommentera

