VP-filmen

Malin var snäll och filmade provet med sin videokamera, det blev ju tusen gånger bättre än med min vanliga kamera. Men efter detta ska jag inte andas ett ord till om vallprov, min elev kommer se tillbaka på den här tiden som f. VP och e. VP.  Men det känns så skönt att vi fixade det, då har vi åstadkommit något vettigt den här säsongen i alla fall.  Ska träna på så länge fåren fortfarande går ute, men det blir vallning på en mer avslappnad nivå nu.  Dags för att träna delning och peta i  tillkortakommanden, och kanske låta Majken umgås med fåren lite mer? 😀

Vi ses!

Familjen Gustafsson

4 thoughts on “VP-filmen

  1. Haha, ja! Fållan blev ihopsatt i all hast efter IK1, och kanske inte enligt alla konstens regler. Så den rasade när jag öppnade den! Kom ihåg att stänga den efter mig i alla fall! 🙂

Kommentera

