GK VALLH WindAnn´s Dolph!

Ja, tänka sig! Efter den omständigaste helgen nånsin, kom vi äntligen till startpinnen för provet. Jag skickade höger, han stannade lite kort i utgången och några enstaka poäng bort i framdrivning och upptag, annars ett jättefint hämt! Den obligatoriska ångestkroken precis innan fösningsgrinden skördade också några poäng, men sedan var det full pott på både drivning och fålla in/ut. Min fantastiskt fina hund drog ihop 91 poäng totalt, och mer godkända än så kan vi nog inte bli. ”Kraftfull, lugn, lydig hund” stod det i kommentaren. Jag är tamejtusan grinfärdig av lycka! Duktiga, bussiga, fina Dolph!!!


Foto: Ann Björkenius

Min första godkända vallhund!  😀

Vi ses!

Familjen Gustafsson

 

 

17 thoughts on “GK VALLH WindAnn´s Dolph!

  1. Efter två misslyckade försök med ”skicka filen” och ett med youtube, tror jag nu äntligen att det ska gå att se Dolphs VP.
    Kolla denna länk:

    Kram, Malin

Kommentera

