Tårtkalas!

Idag firade vi Leoni med tårtkalas! Egentligen fyller hon inte förrän på tisdag, men det är alltid lättare att ha kalas på helgerna.  Så medan Leoni och hennes pappa bakade tårtor fixade jag i lokalen, för vid halv tre skulle alla börja droppa in!


Dukat och klart!

Tårtan glufsades snabbt ner i dom små magarna, och sedan var det presentöppning. Alla hjälpte till!

Många fina presenter fick hon!

Maddis och Vilma

Present-pit

Vilma och Celine


Födelsedagsbarnet i klänningen!

Efter presenterna ville alla gå ut till lekplatsen, och så blev det! Lekplatser är en stooor grej för alla lantisungar. Jag hann inte ta så många kort, däremot hann jag fika och prata en del! Jag tycker det är så trevligt att släkt och vänner vill komma, så jag ägnade mig en stund åt dom istället! Och så ungarna förstås… 😆


Leoni, Maddis och Filip

Det var en trött och glad prinsessa som gick och lade sig på kvällen, hon hade hunnit med ett kalas på Nickis på förmiddagen också! Men hon hann med att pyssla och klippa lite innan sängdags.  Men hon har nog lekschemat klart för sig ett tag framöver!

Vi ses!

Familjen Gustafsson




Kommentera

