Familjetripp!

Idag invaderade vi Martina på Värmdö. Alla hundar plus Leoni, och så jag då som i och för sig hade lite arbete att utföra. Medan jag skodde så pysslade Martina och Limpan med Bosse, och sen blev vi bjudna på lunch!


Ers Majonnäs badade inte idag.


Lilla Prinsessan badade gärna!

Hundarna fick följa med ner till sjön och allihop badade med tillhörande Mexicoknäpp efteråt. När vi kom upp till stallet efteråt fick Dolfan spader på två ”hopphästar” i röd plast. De blev utskällda efter noter och undersökta med stor misstänksamhet.  Kära nån, vilken karlakarl?


Jag är skeptisk…

Jag är så himla glad över arrangemanget för Bosse. Han har det så bra hos Martina och han verkar komma till sin rätt där i verksamheten. Och Leoni kan följa med mig dit när det är dags att sko, hon tycker verkligen om att vara hos Martina och vi kan få en mysig dag tillsammans. Det gäller att passa på nu så länge hon går på dagis, när hon börjar skolan går det inte att göra på det här viset lika lätt.

I helgen är det tävling, men jag skippar Västerås och åker endast till Sala. Orkade inte rigga upp husvagnen för avfärd och flytta runt överallt. Så det blir tävling på lördag och barnaktiviteter på söndag! Vet inte vad ännu, men jag tror det lutar åt något badhus.

Vi ses!

Familjen Gustafsson

One thought on “Familjetripp!

  1. Majkens mamma Radna skulle BO i älven om hon fick!!! Bäst kolla med Lottie så hon inte smugit in lite portugisisk vattenhundsblod i sin avel, hihi…

Kommentera

