Åtgärdad!

Fick en tid hos naprapaten vid lunchtid, så det var ju toppen! Får göra dagens jobb på lördag istället, det funkar lika bra. Passade på att storhandla när jag ändå var i Väsby, det var fasligt tomt i skåpen här hemma!

Annars har jag inte fått ett skvatt gjort annat än att dammsuga. Blev läskigt trött av behandlingen, och dessutom hade jag så gott som alla hundar i sängen när det åskade över taknocken i natt.

Jag har tränat lite med Dolph i dörrhålet, förresten! Han är ju väldigt duktig på att vänta på sitt ”varsågod” i dörren, men därefter  skjuter han iväg med sånt slammer att det är bara en tidsfråga innan han tar med sig tröskeln ut. Så vi har jobbat lite på att gå ut försiktigt, det nötte vi lite även på promenaden idag. Just ”försiktigt” använder jag även i vallningen, det är Marys paradnummer näst efter fösningen. Väldigt praktiskt! Hoppas kunna lyckas lika bra med Dolfan!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

