Pfffff…

Ikväll var det tävlingar i Knivsta. Vi sög! Eller rättare sagt, jag var ofokuserad och opeppad, och det kändes väldigt trögt att ladda till start. Loppen blev därefter, slarviga och oengagerade, bara skit med andra ord! Dessutom sträckte jag rumpan mitt i alltihop.

Jag får skylla på jobbveckan som har varit minst sagt dynamisk i bokningsboken. Det har ändrats och flyttats runt, och mitt i all röran dubbelbokade jag en stackars kund. Hästar har brakat in, och ingen och trillat bort. Det har blivit till att jobba sent, och därefter har jag haft andra hyss för mig och inte varit hemma före tio en enda kväll. Jag är trött, helt enkelt! Och irriterad över en grej! Men det är en annan femma…

Nu ska jag vila rumpan från  agility några dagar, hoppas den repar sig snabbt. Skulle behövt använda den i arbete i morgon, vi får väl se? Det känns som en familjär låsning som brukar dyka upp mellan varven, lätt fixat hos min naprapat. Hoppas han inte har semester!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

One thought on “Pfffff…

Kommentera

