Fårhjälp


Idag hjälpte Leoni till med fåren…


…då den ordinarie fårhjälpen försvann iväg och badade!

Trots domedagsmoln och hot om regn hann jag klippa gräsmattan idag. Så i helgen ska jag köra igång med lite träning då Mary börjar se bra ut igen! Har fortfarande inte bestämt mig beträffande Ågesta, vi får se hur hon tar träningen först. Tänkte nog ge Dolfan en liten omgång också! Det har mest blivit fåren för honom på sistone, men när jag är klar med hagen ska jag nog börja träna med lite mer strategi! Nu är ju vallarna slagna, och nedanför den nya hagen ligger en jäääääättestor vall som jag kan ta ut fåren på! Nästan ett måste, då det är skapligt igenväxt i hagen, det lär bli en sport att hitta dom bakom all växtlighet!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

