Poolen är invigd!

Efter många om och men beslutade jag mig för att flytta studsmattan och ställa upp poolen där den stod förra året. Vilka i-landsproblem jag har. Nu är den i alla fall på plats, fylld med vatten och redan välanvänd. Hundar och ungar har en speciell relation till vatten, så är det bara!


Världens vänligaste hund!

När vi var på väg hem från Oskarshamn stannade vi på en mack, där hittade jag en förpackning med vattenbollar som gjort succé. De är dessutom fortfarande hela, vilket tamejtusan är revolutionerande! Jag tror det är för att Sivan  inte riktigt vågar sig i vattnet, hon står än så länge bara på badstegen och gafflar. Fast det är nog bara en tidsfråga innan hon dyker i, och då är bollarna ett minne blott…


Ett annat baddjur…

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

