Nya klubbtröjor!

Vår klubbkompis Zippan har lagt ner stor möda så alla agilityaktiva i Väsby ska se lite hyfsade ut på tävling.  Och ingen är gladare än jag då jag alltid ser ut som en pajas i samköpta kläder. De brukar ju oftast vara av unisexmodell vilket passar mig urdåligt, min balkonglåda gör att jag blir husvagnsuniformen personifierad.  Oformligt och tältartat, jag brukar kunna hålla mig för skratt.

Men inte den här gången! Snygga formsydda kläder i olika modeller, jag köpte en funktionströja,  en bomullströja och en huvtröja, allt utprovat och i damvariant! Såååå snygga! Trycket har Oskar Falk gjort,  liknar inget annat! Verkligen asballt!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

4 thoughts on “Nya klubbtröjor!

Kommentera

