Lite flitigare

Igår eftermiddag jobbade jag litegrann som sagt. Leoni följde med och lekte med Filip, Alia och två bonusbarn som var på besök så hon var inte svårvaggad igår kväll! Förmiddagen gick åt till allvarligt slöande, vi passar på att inte hetsa nu när vi är lediga. Det blev mys  i soffan framför TV:n under en massa täcken ända fram till lunch! 😆

Idag startade vi dagen med en pulkapromenad, roligt att det är populärt! Sen åkte vi och hämtade mer virke till fasaden, jag har fått låna Emils släp.  Och med tanke på att det ska bli jäkligt kallt framöver passade jag på att ordna det idag, jag har svårt att se mig själv hiva plank i -15C.

Har också fixat lite inför kursen i morgon, Sven ska ju komma till oss. Det är ju inte idealiskt underlag precis, men vi får trampa upp i 25:an och nätfållan och göra det bästa av situationen.  Leoni har jag kört över till mormor, hon ska sova över där, har fått rapporter att det är spännande värre!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

