Halvsjuk

Limpan vaknade med 38,5 i feber så det blev till att stanna hemma idag. Det är ju tusan att det inte kan flyta på strax innan man ska vara ledig! Blir hon inte sämre kan jag jobba igen en del i morgon, men återigen blir det långa tunga dagar. Suck…

Hon känns dock inte speciellt sjuk, utan mer att hon blir trött fort. Jag hade köpt ett pepparkakshus i halvfabrikat som jag tänkte att vi skulle pysslat med, men tyvärr vad det i tusen bitar när jag packade upp det. Vi dekorerade vanliga pepparkaksgrisar/granar/gubbar/gummor istället och det gick lika bra!

Och nej, jag har inte bakat ett dugg själv, utan jag köpte precis allt! Mest för att jag är ganska säker på att hon hade kroknat långt innan pepparkakorna var färdigbakade. Så jag köpte kristyr på tub och köpepepparkakor att använda fantasin på. Ganska bekvämt, blev inte så fasligt mycket att städa heller!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

