Mässan!

Kvart över fem ringde klockan.  Är man från vettet, eller? Jag var för en gång skull framme i god tid , det var en ovanlig med trevlig upplevelse. 😆

Jag hade relativt tidiga startnummer i båda klasserna, så redan vid nio hade jag kört hopploppet. Det gick fortare än vanligt då jag återigen inte kom längre än hinder tre.  Fast vi satte en slalomingång från helvetet, så det känner jag mig väldigt nöjd med!

Agilityloppet tog vi oss i mål med tio fel. Vi fick en snurr runt muren, den har vi inte så mycket rutin på, så där gick mycket tid.  Annars är jag nöjd med  loppet i sin helhet, det var ett riktigt elddop i starten som vi klarade fint.  En något halvslarvig gunga dock, känns som jag skrivit det förut?

Shoppingen var en besvikelse, det var inte alls mycket utställare. B-hallen var stängd, det var bara utställare i gången och i A-hallen fast även där var det rätt glest. 😦

Kom i alla fall hem med en bok innehållande hundlekar, jag har så jäkla dålig fantasi, men nu har jag inget att skylla på.  Köpte också en ny klicker med armband, fast det var väl det hela. Får ge mig ut på burjakt vid ett senare tillfälle, jag behöver verkligen uppdatera vår burpark! Marys gamla bur är i stinkigaste laget, och Dolfan behöver ha en i tältet han också.  Vi får se vad det blir!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

2 thoughts on “Mässan!

  1. Åk och kika om de har burarna kvar på JULA. Helenes bur köpte hon där och den är super bra. Den kosta typ mellan 400 och 500 kr. Och är stor och bra så dina hundar får gått om plats men ändå smidig att få med
    kramar
    Annso

Kommentera

