Så var det dags igen…

…att packa näsdukar och ladda kameran.  Lussetåget på dagis vill man ju inte missa!

…Saanktaaa Lu-hu-ciaaaa-
Min unge var självklart bäst!
Även pappa Emil kom och kollade

Leoni har följt med sin pappa nu, hon ska vara hos honom över helgen. Så här direkt efter lussetåget känns det lite ensamt och övergivet, men i morgon är det tävlingar på Älvsjömässan! Hoppas kunna prestera något bättre än fiaskot förra året.

Fast jag lovar inget! 😀

Vi ses!

Familjen Gustafsson

2 thoughts on “Så var det dags igen…

  1. Åh vad fint, inte ett öga torrt kan jag tänka mig 🙂
    Kul att du ska tävla imorgon då ska jag försöka leta upp dig.
    Annars så lycka till

Kommentera

