Dansavslutning!

Utfärdar en varning, icke barnförtjusta behöver inte kolla bloggen idag. Inte en hund så långt ögat når! Det var åtta ungar och uppskattningsvis fyrtio vuxna som tittade på! Vi bidrog med fyra, det var mormor, farmor, jag och Leonis pappa Emil.

Vad som är trevligt med den här dansskolan är att den är lite klassisk. Även på barnlektionerna är det alltid en pianist, inte nån skrapig bandspelare.  På riktigt redan från början alltså! Lärarinnan är  från Rumänien, hon har dansat professionellt på Operan i Bukarest.  Väldigt kompetent och är dessutom himla bra med barnen!

Tyvärr var det inte helt lätt ljus i lokalen så korten blev inte jättebra med min kompaktkamera.  Lägger ut några i alla fall!




Avslutar med en äkta balettprinsessmin!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

6 thoughts on “Dansavslutning!

  1. Jag ser min framtid! Blenda leker redan med dockor, så jag antar att hon kommer att fortsätta att _inte_ gå i mina fotspår och därmed gilla dans ;-D

    Fantastiskt söt balettprinsessa du har!!!

  2. …jag tar fram dom här bilderna och tittar på ibland – det är inte ofta nu för tiden man får se en äkta blettprinsessa. Min senaste blir 15 i februari och den dessförinnan blev 40 i höstas, men bägge har dansat blett och det finns inget som är så bedårande ljuvligt – tyvärr sällan varaktigt! Så njut!
    Kramis/Eva

Kommentera

