Ömma modern part 2

Leoni: ”-Det är kallt, jag fryyyyser!” (står och huttrar bredvid badkaret)
Jag: ”-Seså, hoppa i! Inga prinsessor har sådär lortiga fötter!”

Jag en stund senare: ”-Men oj vad du hackar tänder!  Vattnet är ju jättevarmt?” (Nu anar till och med jag ugglor i mossen)

IMG_3158😯

Vi som hade en fullspäckad helg med roliga aktiviteter! 😦 Men hon var nog mest ledsen över att inte kunna gå på Linnéas kalas, vi var bjudna dit idag klockan två. Vi som hade fluffat med presenten och gjort den fin, hon var så himla förväntansfull. Vi ska åka dit med den en vardag i veckan har jag lovat, när hon känner sig frisk!

Så dagen gick åt till pyssel med henne, hon har inte uppträtt speciellt krassligt faktiskt. Klart hon är lite risig, men inte så farligt än så länge. Vi får väl se vad natten har att erbjuda? 😕 Skönt att det är söndag och man är ledig i morgon i alla fall!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

One thought on “Ömma modern part 2

Kommentera

