Presenten tagen i bruk!

I morse monterade jag dom sista grejorna, och därefter har det studsats på det ena eller det andra viset hela dagen! Själv har jag sprungit emellan mattan och tillbyggnaden och varit hantlangare då Emil har varit här och jobbat.

Fast jag studsade nog en liten stund jag också…  😳

IMG_2985Premiärstudsen

IMG_2979Studs med pappa

IMG_2983Även en liten vilstund på studsmattan.

När Emil gick på skidgymnasiet tränade de mycket på studsmatta. Han gjorde några konster till Limpans förtjusning, hon blev mycket imponerad! Fast ska hon börja träna freestylehopp får jag nog skynda mig att köpa ett skyddsnät!

IMG_2992Inte inflytt än…

Idag har taknocken kommit upp, den tog sin lilla tid. Men nu är allt så gott som reglat och klart sånär som på några takstolar på sidorna.  Det blev inget målat idag heller, då mina lunchtant/hantlangar/studsmattevaktsplikter gjorde mig lite splittrad. Så nu måste jag komma igång, för snart är det dags för fasaden! Men först är det mer virke att hämta, det är en aldrig sinande uppgift!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

3 thoughts on “Presenten tagen i bruk!

Kommentera

