Helt färdig…

Jag brukar inte göra en massa extra saker på vardagarna då jag tycker det är fullt upp ändå med att få allt att snurra. Idag var dock ett undantag, och det med besked!

Jag har anmält Leoni till en dansgrupp, och den började klockan två i Täby, så idag blev det till att raska av tre hästar på förmiddagen. Dansen känns som en fullträff än så länge, gud vad kul hon hade! Vi föräldrar får bara vara med första och sista gången, och fotografering är endast tillåtet på avslutningen, annars hade jag bombat er med en massa läbbiga barnbilder… 🙄

Hela lektionen var väldigt pedagogiskt upplagd, inget jag känner igen från mina egna upplevelser i dansdräkt och sockeplast.   Då var det någon sur tant bakom ett piano och en läskig dam till danslärare! Det blev aldrig någon ballerina av mig, jag var nog alldeles för lättskrämd.  Men Limpan hade roligt, så jag gissar att hon håller ut den här terminen i alla fall?

IMG_2808Det blir en bild i outfiten hemmavid istället.

Jag har nu äääääntligen lyckats få tag på en altandörr, och den fanns på Ekerö att avhämtas.  Men säljaren var inte hemma förrän senare, därför passade vi på att åka ut dit direkt efter dansen och våldgästa min bästa kompis Pia som bor därute. Vi blev bjudna på middag, och Leoni stannade kvar där och lekte med Emma medan jag åkte iväg och hämtade dörren, så Limpan har verkligen haft en heldag!

IMG_2814Fläskig va?

Själv är jag som sagt, helt slut. Det blir en tidig kväll i säng, jag har en spännande bok jag läser! Får se hur många rader sidor jag hinner innan jag somnar.

Vi ses!

Familjen Gustafsson

4 thoughts on “Helt färdig…

  1. Vad gulligt! Å kul att hon gillade det 🙂 Jag tvingades iväg på gymnastik när jag var liten och det var ungefär det värsta jag kunde tänka mig. Kan fortfarande inte ens göra en kullerbytta! Jag är med på Gotland helt klart! Slipper jag bo hos svärföräldrarna ju…

  2. Jösses vilken söt lite ballerina, dom e ju för härliga i sina outfits.
    Carro (min dotter, 25 år fyllda) var helt tokig i sin dans o gympa när hon var i Leonis ålder!

Kommentera

