Hit och dit om Frövi

Fast nu har vi bestämt oss, vi åker över dagen på lördag! Först var det meningen att Pernilla skulle campa med oss i husvagnen, men nu har Sivan börjat löpa. Det kändes som en grej för mycket i ekvationen, jag tror inte Pernilla skulle få så bra förutsättningar för att tävla heller. Dessutom ska det ösregna a´la Sundsvall på söndag och min Ag3 går allra sist på hela dagen!

Istället ses vi hos Pernilla tidigt på lördag morgon, och då mamma kunde ta hand om resten av huliganerna, har jag bara Mary att släpa på och det känns ju väldigt enkelt.  Tävlingarna lär ju ta hela dagen, då jag gissar att min H3 startar runt nio. Sen är det bara att vackert sitta ner och vänta tills Ag3 som går allra sist som sagt. Men vi lär ju hinna filma varann i alla fall? 😀

Foto: Carola Sandberg

Vi ses!

Familjen Gustafsson

2 thoughts on “Hit och dit om Frövi

  1. Haloj!
    ja vi måste ta en sväng med hundarna. Så får ni ju komma över hit och fika lite å se hur vi bor. Vi får höras via tele. Lycka till i frövi ta nu många pinnar och cert med er hem. Har du anmält siivan till nåt senare i höst?
    Kramar
    Annso Minus Nova

Kommentera

