I morgon åker hon av planen!

Hon tar ju inte rättning alls, att ta tillbaka och göra om är uppenbarligen inte tillräckligt kännbart för henne. Snarare inte kännbart överhuvudtaget skulle jag vilja säga, hon gör det så glatt varenda gång. Nästan så det börjar bli sanktionerat, faktiskt!
Jag är tämligen säker på att hon vet vad hon ska göra, för strax innan start gör hon fina kontaktfält på framhoppningen, i skapligt uppskruvat tillstånd. Ändå hoppar hon balansen och gungan, nästan på ren tji!
Att ta av banan är inget jag ser fram emot, det är hemskt tråkig agility. Men på sistone har jag sett hennes högfärds/giftblåsetendenser kika fram, hon är liksom bara dryg! Så i morgon åker hon ut, det funkade himla bra när hon kategoriskt tjuvstartade förut.
Vi gjorde ett skapligt hopplopp i alla fall, dock med ett slalomfel. Man får vara nöjd med det lilla…
Vi ses!
Familjen Gustafsson via mobilen
PS: Hehe, sa jag att vi var i Gagnef på tävlingar? DS.

Kommentera

