Jag skyller på skorna!

Eftersom det blev en himla lång och sen dag igår, kändes det övermäktigt att skaka liv i ungen kvart över sex i morse.
Jag bestämde mig för att skolka från agilityn och komma till hoppklassen lite senare istället.
Jag bestämde i samma veva för att byta skor då mina Dita har töjt sig och känns lite för stora. Det resulterade i att jag drog på röven strax innan slalomingången, tjohoo! Och det var just det hindret jag spetsat in mig på att ta igenom då det krånglat i högerhandlingen de senaste loppen.
Nu blev det alltså inte så, utan istället åkte vi tillbaka till husvagnen och tränade då vi står på Juhrens agilityplan. Sivan fick sig även ett litet pass och vi har tagit ett dopp i poolen plus att vi hunnit med lite slappning. Det kan behövas då jag verkligen dragit nitlotten med tidiga banvandringar, i morgon är det dags redan halv åtta. Det tar ju en stund att åka så det blir återigen till att gå upp till mjölkningen.
Fast nu ska jag gå och hjälpa Paula med middagen, jag tror det ska bli pasta!
Vi ses!
Familjen Gustafsson via mobilen

One thought on “Jag skyller på skorna!

  1. Haloj!
    Skönt att de är fint väder och att ni har trevligt. Vi satsar med vila inför skutskär. Ska ni åka dit? Jag är där fredag-söndag.
    Vi hoppas att ni får till alla bitar i morgon. Ha en skön kväll.
    Soliga Hälsningar
    Annso Minus Nova

Kommentera

