Mot Gotland!

Idag har jag bara packat och fixat för resan, så nu är husvagnen klar och alla kläder är tvättade och packade.  Så tidigt i morgon bitti rullar vi iväg emot Nynäshamn, man kan ju tycka att det är nästgårds. Men det är faktiskt 15 mil enkel resa hemifrån mig, så det tar en liten stund med husvagn. Och har jag tur är det inte alltför mycket trafik, förhoppningsvis har många semester efter midsommar!

Mamma ska bo här och ta hand om alla hundar. Eller det blir ”bara”  Dolfis och Clarence, jag beslutade mig för att Sivan får följa med som sällskap. Hon är så jäkla miserabel ändå när jag är borta, och hon uppskattar i alla fall att vara på tävling!

Nu har Limpan somnat och jag ska fixa med det sista, sen är det dusch och sängen för mig också! Jag ska försöka semesterrapportera via mobilen om det funkar, fast bilder och filmer kommer när jag är hemma igen!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

One thought on “Mot Gotland!

Kommentera

