Kusin Malin tar studenten!

Japp, idag blev det till att snickra så verktygen glödde för att hinna till kusin Malins studentuppvaktning! Limpan avhämtades i ett huj och sen bar det av till Enköping. Det bjöds på smörgåstårta, kaffe och bullar i överflöd, vi var inte hungriga när vi åkte därifrån.

Ett av studentplakaten var på Malin när hon var i Leonis ålder, hon hade en Pippi-peruk på huvudet. Och hon såg exakt ut som Limpan, jag hade själv tagit fel om jag inte visste bättre! Spooky!

Vi stannade bara en liten stund på eftermiddagen, jag skulle hinna lämna Leoni till Emil i dräglig tid, det är hans helg egentligen. Men innan vi åkte rymde ungen upp på studsmattan och hoppade så dant att hon till slut fick håll! Då kunde jag äntligen få ner henne därifrån! Fast kul hade hon…

ATT01315

I morgon struntar jag i sovmorgon och packar väskorna och drar till Frövi och tävlar. Det är bara över dagen,  och mina klasser går inte först som tur är. Det känns som en bra idé att köra några lopp med jämna mellanrum så jag får lite rutin på klass 3-banorna. Det kändes rätt bra de flesta loppen i Knivsta, även fast vi inte fick några resultat att tala om. Jag hoppas jag kan behålla den känslan! Och så hoppas jag att det inte regnar…

Vi ses!

Familjen Gustafsson

3 thoughts on “Kusin Malin tar studenten!

  1. Haloj!
    Vi har hållit tummarna hela dagen och hoppas ni har fått en toppen dag. Själv så kunde jag inte tävla nu när jag kände att jag fått upp suget. Så nu j…a ska här anmälas till flera tävligar. Kram Annso

Kommentera

