Bara pannkaka!

Två disk blev resultaten från idag, och inte ens några bra sådana! Eller loppen går faktiskt riktigt skapligt fram till jag diskar mig, men jag lyckas inte hålla ihop hela loppet ut. Och jag kan inte fullfölja loppet på ett bra sätt efter disken, allt faller isär och det är ingen idé att fortsätta.  Jag blir alldeles förvirrad vilket inte passar Mary speciellt bra. Stackars hund!

Diskarna har till stor del berott på dåliga vägval, fast det skyller jag på orutin.  Det behövs väl ett par hundra lopp innan det lossnar! Och en lobotomering, kanske?

Vi ses!

Familjen Gustafsson

One thought on “Bara pannkaka!

Kommentera

