Ömsom vin ömsom pannkaka

Idag hade jag verkligen dragit nitlotten i startordningen på klasserna. Första klassen var vår debut i agilityn och det var banvandring 7.40. Jag är supernöjd med vårt lopp, vi klarade alla svårigheter bra men vi fick en vägran och sen diskade vi oss på sista hindret efter en förarmiss från mig.
Av nån anledning hade de lagt treans hoppklass sist på dagen, jag kom inte till start före halv fem! Jag upplevde det väldigt svårt att ladda om efter den maratonpausen, och loppet blev därefter också. Hoppas på ett bättre avslut i morgon!
Jag har haft gott om tid åt hundarna i alla fall, det har varit skönt att kunna ta dom var för sig istället för att trassla med allihop samtidigt.
Dolfis har ‘the best time ever’ men det är väl ingen förvånad över? Själv tycker jag att han är en plåga, men nu framåt kvällskvisten är han äntligen trött!
Vi ses! Familjen Gustafsson via mobilen

2 thoughts on “Ömsom vin ömsom pannkaka

  1. Vi håller tummarna för i morgon. Hihi den lille upptäcker stora vida världen. Han kommer nog tvärslokna sen när ni kommer hem igen. Måste vara skönt med hussis så han kan lära sig att detta är hans andra hem.
    Kram

Kommentera

