Operationstid

Idag fick jag lite mer tid än jag bett om då jag fått ont i ryggen. Det är mitt gamla vanliga krångel, så jag är inte speciellt orolig utan får snällt vänta till 14.30 då jag har tid hos naprapaten.

Passade då på att ringa lite samtal, bland annat till Strömsholm för att se hur det går med min remiss! Efter lite stångande med receptionisten (hon framhärdade att jag måste komma på konsultation först, och jag tyckte jag inte gjort något annat än att konsulterat de sista tre veckorna…) blev jag uppringd av koordinatören (hon var lite mer talbar),  så nu har vi fått en tid för operation den 22 april. Han ska lämnas in redan den 21:a, så vi kompromissade lite. Det blir likförbaskat två resor, men jag kommer i alla fall kunna jobba litegrann på det här viset.

Det sitter också en lapp om att jag kan komma med kort varsel ifall det skulle bli något återbud.

Det börjar nämligen kännas lite bråttom då han även blivit halt på det andra benet. Han var inlämnad igår för ännu mer utredning, men de hittade ingenting som kunde tyda på ytterligare OCD, så troligtvis börjar det friska benet bli överansträngt då han växer samtidigt som han belastar det onormalt.

Det blir bara till att vänta och hoppas på något återbud inom kort!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

2 thoughts on “Operationstid

  1. Haloj!
    ring å tjata på dem typ varje till varannan dag. Är de Lenart som ska opera? Vi håller alla tummarna att ni får komma in snabbare.
    Massaor av kramar
    Annso Nova Minus

Kommentera

