Jag har tråkigt…

Ingenting lär hända idag heller. Hon är glad och lycklig med stadig temp. I morgon kommer Leoni hem, så om valparna kommer då får vi se vad som händer. Upplever hon det som läskigt kunde mormor hämta henne, så det löser sig nog!

Åkte i alla fall över till mamma med presenten. Jag har köpt Annas hundbur, en Robust till en Skoda Felicia. Det är ju exakt en likadan bil som mamma har, och jag tyckte det var synd att låta ett sånt bra tillfälle försvinna iväg! Dessutom har mamma haft bekymmer med ramlande lastgaller och hon tycker det är jobbigt att lämna hundarna i bilen även om hon bara ska in i affären lite snabbt. Det är ju inte alltid bra presentidéer dyker upp i anslutning till jul eller födelsedagar, så nu fick hon den här lite i förskott!

img_1531Självklart stod jag beredd med kameran. Obetalbar min!

Inte så mycket annat har hänt, vi har varit på små promenader och jag har städat litegrann. Ska ta en dusch och lägga mig på soffan och titta på Beck! Herregud, vilken agenda…

Vi ses!

Familjen Gustafsson

3 thoughts on “Jag har tråkigt…

  1. Härrregöuuud vilken bild! Jag vill verkligen framhålla att jag är lyckligare än vad man kan tro när man ser den. Jag är shiiiiiiitglad!

  2. …jag tycker mer det ser ut som du tyckte att det här är bara ooooooooofattbart!
    Vilket man ibland tycker när dottern är så sanslöst begåvad att hon dyker upp med rätt gåva vid rätt tillfälle…
    P&K till er bägge!/Eva

Kommentera

