Oj, jag glömde!

Men nu blev jag påmind om utmaningen då jag blev utmanad igen av Addi. Utmaningen kom nog ursprungligen från Kickan, men nu antar jag utmaningen från er bägge!

Så här är sjätte bilden i från sjätte mappen. Inte helt otippat en bild på Leoni!

Vi var på höstpromenad när vi fortfarande bodde på Ybelslund. Hon hade fått nya galonbyxor och en ny mössa!
Sen hade hon äntligen vuxit i den fina täckjackan hon fått i doppresent av min kollega Eva Lemon! Rödnäst, urgullig och hon ville absolut inte ha några vantar på sig!

Jag gissar att jag är sist på jordklotet med att anta utmaningen, så jag har faktiskt ingen att utmana som inte blivit det hittills. Jo, Simon då! Men det är tveksamt om han antar den?!

Weeee! Jag utmanar självklart Pernilla också!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

