Fler sovstilar


Vilar ut med sitt favorit-knyck, en PET-flaska! Observera att han sover med öppen mun…


Rätt ska vara rätt, en bild på ALLA barn i familjen!

Idag skulle jag kunnat jobba om jag velat, men då vi gjorde dagens jobb förra veckan passade jag på att skolka lite. Välbehövligt! Istället mötte jag Marre och Simon vid fårmarken och vi tittade runt lite. Fårhagen är verkligen fin! Mycket enar och rösen, och hagen är faktiskt inte i så bedrövligt skick. Det är taggtråd högst upp som måste tas bort, men annars är det bara resning/byte av några stolpar och lite fix som grindar och uppsättning av  fårnät som lossnat.

Hundarna fick sig en stormig och lekfull promenad runt hagen. Det var sammanlagt sju hundar med och alla hade kul. Skönt att de äntligen fick sig en ordentlig rastning, jag hann dessutom med en runda när jag kom hem. Lyckades också göra lite hushållsarbete, så kvällen har blivit lugn och trevlig, full med pyssel. Nu ligger hon och tittar på film i min säng, gissar att hon somnar snart.

I morgon är det jobb igen!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

