Flitens lampa lyser…

…inte riktigt som jag hade tänkt mig. Eller jo, jag har varit ganska arbetsam idag, mamma hämtade Leoni så jag kunde åka till huset och lägga klart golvet. Tog med mig en arbetslampa för att kunna rensa ur tvättstugan på skräp och spikar, och så glömmer jag adaptern till vägguttaget! Men jag lyckades städa upp en hel del ändå men jag får nog dubbelkolla lite i morgon. Men golvet ligger nu klart, jag ska bara sätta dit nya lister!

Mamma har i alla fall varit flitig. Jag har ju fått en massa kläder till Leoni av mina kompisar och jag har lagrat alltihop uppe i gästrummet. Men emellanåt har det varit dags att ta fram lite större kläder och till slut ligger allt i en himla röra. Mamma har nu sorterat allt i kartonger som antingen ska till Maggan eller packas med till huset. SKÖNT!!!

Hann umgås lite med Limpan i kväll i alla fall. Men när hon var i säng var det bara att förbereda för morgondagen och ge hundarna mat. Så nu ska jag själv slå ner ändan, men måste nog ta en dusch först. Är lite dammig av allt sågande…

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

