En dag kvar…

…till tillträdet på huset! Så himla spännande! I morgon klockan 10 ska jag till banken och skriva alla papper, och halv elva kommer mäklaren och nuvarande husägaren, Kim, som även  blir min granne. Pappa och Sussie kommer även dom, de är ju i högsta grad inblandade så deras kråkor behövs på alla papper: Och så ska de äntligen få se huset, de är jättenyfikna! Jag har redan bett pappa ta med lite verktyg så jag kan börja riva för tvättstugan, det är några garderober som ska ner, och en liten smattvägg på 50 centimeter. Och så måste jag ta bort laminatgolvet, annars blir det svårt att lägga avlopp.

Annars har dagen flutit på som vanligt med dagis och jobb. Hemmavid har Leoni rotat i påsen med grejor som jag slängt och fått  tag på en ful gammal Lovikka-mössa. Jag har smugit tillbaka den i påsen flera gånger, men hon har fiskat upp den varenda gång. Jag tror hon gillar den för att hon kan sätta på den alldeles själv!

Ska lägga den långt ner i påsen nästa gång!!! Vilken ASFUL mössa!

Nu ska jag kolla på Livräddarna!
Vi ses!
Familjen Gustafsson
Kommentera

