Loftet är nu tömt…

…på alla grejor! Ännu ett steg i flyttordningen, jag har slängt, sorterat, packat och gett bort. Har varit iväg till Maggan med ett lass så nu ska bara det  jag givit bort och det jag ska slänga distribueras. Det fixar jag på måndag! Mamma var här en stund idag så jag kunde jobba ostört, det går ju så himla fort då! Ikväll ska jag börja sortera i förrådet, så efter det är övervåningen klar. Känns skönt!

Mamma hittade en overall till Leoni på Åhléns i stan igår, det är tydligen dit man ska åka. Det är en jättebra overall i bävernylon, typ en sån jag letat efter. Det var halva priset på reapriset, så den kostade drygt 200 spänn! Toppen!

Är den inte fin?

Jag tog också ut hundarna en sväng i förmiddags, men eftersom jag hade vagnen med mig blev jag förvisad till vägen. Så på eftermiddagen klädde vi på oss igen och spände för Clarence framför pulkan och gick ut en liten sväng till. Han var inte överdrivet förtjust till att börja med, men med lite köttbullar blev allting kul igen! Bra när det är så enkelt…

Min fina slädhund!

Nu ska jag rensa lite till!

Bara fyra dagar till tillträdet!

Vi ses!

Familjen Gustafsson

Kommentera

